16 Ekim 2012 Salı

Küstüm senle, konusma benle, kalbimi kirdin, kristaldi zaten, topla bakim yerden:)

Soyle bir versiyonu daha vardi:)
Küstüm senle, konusma benle, kalbimi kirdin, pismis kelle:)))

Basladin bir ise, guzel guzel sonunu getir di mi? Amaa, yoook! Pis bogazlilik edip, herseye sarkarsan, basladigin isin sonunu getirmek soyle dursun, basa donersin.

Haftasonu cozuttugum icin, kendime oyle kizgin, oyle kizginim ki, hic affedesim gelmiyor:(
Ceza veriyorum kendime. Ne zaman 59.9 kilo olucam, o zaman affedicem kendimi:(
Bu kadar yaklasmisken, inanamiyorum, ama evet, bu kadar yaklasmisken, olacak is mi, sacma sapan seyler yiyip sismek:(((
Hic bir mazeretim yok.
Bahanem yok:((

Sanirim artik sabrim azaldi. Sanki bir omur biyu diyet yapmisim, yapacakmisim gibi hissediyorum:(

Bosandasemeriniye rumuzumu, optimistlik ugruna degistirip, incebelli yapmistim. Acaba logomu da mi degistirsem.
Omur biter diyet bitmez yerine, ne bulsam ki?
Omur bitmeden diyet biter filan mi desem acabola?
Ya da, batti balik yan, diyet miyet duz gider mi yapsam?
Veya, ordegin omru vakvakla, leylegin omru laklakla, incebellinin omru...???
Himmm. Dusunuyorum!

2 yorum:

dilek kulaç.. dedi ki...

selamlar..hepimiz insanız sabrımız taşabiliyo diyetlerde bi dönem herseye saldırma aşaması oluyo işte bende 68 leri görmüştüm dikkat etmeyince 70 lerdeyim yine bi kaç gündür.moralinizi bozmayın yavaşlatır bu sizi ben 59 siz 55 olcanız insallah sabır sabır...

... dedi ki...

dilek,
insallah diyorum duana. Insallah sen 59, ben 55 olucaz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...